Ugursuz, Nedžad Ibrišimović

"Plamen džehennermske vatre proždra mi ždrijelo. Zazvah Boga: -Allahu ekber, Allahu ekber!..."


"Pred veče se ukaza Herdekovac, Bosora zabjelasa, buknuše ognji, nikoše čadori, nebo se osu zvijezdama."

"I siđem u Bosoru, kako i dolikuje mladoženji, ondje gdje je najdublja i osjemenim je."

"Ne vjeruj ljudima, oni ti nikada neće kazati više nego što osjete da i sam znaš."

"Sine moj, ne valja što sve jasno i glasno kažeš;..dobro je da ljudi lažu, pa ne vjeruju kad im kažeš istinu; vjeruj im; uvijek govori istinu; nema ništa ljepše za ljudsko ime od istine..ali nikada ne reci istinu koji sam ne možeš da podneseš, izgubićeš se, osjetićeš se bestijelesan i na tebe će sa sve svih strana popadati laži teže od kamenja..."

"Ja želim da budeš među najuvažanim, jer ti si moj sin i živjeću sve dok to ne dočekam i čekaću sve dok to ne doživim.."

>>Detaljna analiza Ugursuza

Popularni postovi s ovog bloga

Stranac, Albert Camus

Ep o Gilgamešu

Evgenije Onjegin, Aleksandar Sergejevič Puškin